• Om SamfundsDesign
  • Redaktion
  • Temaer
  • Myndighed
  • Borgerdialog
  • Serviceydelser
  • Administration
Søg
    • Effektiv og effektbaseret administrativ styring
    • Borgerinvolverende digitalisering
    • Effektbaseret indsats
    • Dataetik
    • Big Data & Disruption
    • Effektbaseret økonomistyring
    • Sundhed
    Digitalisering - Skandale

    Digitalisering: Sådan undgår du at ende på forsiden

    Et tæt og respektfuldt partnerskab mellem kunde og leverandør kan være en vej uden om formiddagsbladenes forsider, når det handler om digitalisering.

    SKI1

    Selv komplekse it-indkøb er lettere på SKI

    SKI er sat i verden for at gøre offentlige indkøb bedre og billigere. Selv komplekse it-køb er både lettere og billigere på SKI rammeaftaler.

    Digitalisering - Forventningsafstemning

    Digitalisering: Sådan bruger du din business case bedst

    En god business case kan vise gevinsten af dit it-projekt, men nogle projekter især hvis de involverer digitalisering er rigtig svære at måle på.

    Læs flere artikler om Effektiv og effektbaseret administrativ styring
    Coding class Odense

    Kodning er lige så vigtig som engelsk for folkeskolen

    Tusindvis af skolelever har været igennem et 5-dages undervisningsforløb, Coding Class. Her lærer de at kode og løse kreative opgaver - og de elsker det.

    Digitalisering - Brugerdreven

    Digitalisering: Sådan sikrer du, at brugerne er med dig – hele vejen

    Mange borgere har dårlige oplevelser med offentlige it-systemer, og det kan gå ud over tiltroen til digitalisering og nye it-systemer.

    Innorun _ Photo by Noah Buscher on Unsplash

    InnoRun19 skal kreere nye digitale velfærdsløsninger

    Hvordan kan vi komme op med helt nye innovative og digitale velfærdsløsninger? InnoRun19 er måske en del af svaret.

    Læs flere artikler om Borgerinvolverende digitalisering
    Johnny-Iversen-divisionsdirektør-EG
    Play

    Tre grunde til at ønske sig mere digitalisering i 2020

    Hvordan får vi med digitalisering løst flere opgaver i det offentlige for de samme penge? Ved hjælp af offentlig digitalisering, mener divisionsdirektør Johnny Iversen, EG.

    Fokus på effekt

    Både leverandør og kunde bør fokusere på effekt

    Det offentlige bør i højere grad benytte sig af muligheden for at udvide den grundlæggende leverancekontrakt med en tillægskontrakt, der fokuserer på effekt.

    Mor og barn

    Faglighed og effektivitet kan supplere hinanden

    Hvert år skal de offentlige dag- og døgntilbud levere mere og bedre kvalitet for de samme penge. Kan det lade sig gøre at bevare kvaliteten og yde mere? Ja.

    Læs flere artikler om Effektbaseret indsats
    Alex_Vanopslagh-Fotograf_Steen_Brogaard

    Digitaliseringen må ikke knægte borgernes frihedsrettigheder

    Digitaliseringen hænger sammen med lovgivningen generelt og vi må ikke gå på kompromis med borgernes frihedsrettigheder, mener Liberal Alliance.

    Brugervenlighed

    Brugervenlighed er digitaliseringens oversete hemmelighed

    At skabe offentlige fagsystemer, som kan håndtere stigende kompleksitet i mængden og arten af opgaver, er en svær nød at knække i sig selv.

    Johnny-Iversen-divisionsdirektør-EG
    Play

    Tre grunde til at ønske sig mere digitalisering i 2020

    Hvordan får vi med digitalisering løst flere opgaver i det offentlige for de samme penge? Ved hjælp af offentlig digitalisering, mener divisionsdirektør Johnny Iversen, EG.

    Læs flere artikler om Dataetik
    Poul Venø, Herning Kommune

    Mobilen ændrer den offentlige sektor

    Alle taler om AI og droner som det nye sort, men det er mobilien, der lige nu innoverer den offentlige sektor. Tag med på besøg hos en mobil-elsker i Herning.

    Steffen Rugtved

    Smart digitalisering er et slow-fix

    Digitalisering kan være det slow-fix, der gør det muligt for kommunerne at levere mere og bedre ydelser på handicap- og psykiatriområdet.

    Jakob Svejgaard

    Schyyy – ikke et ord om digitalisering!

    Da Danmark fik en ny regering, fik den ikke en ny digitaliseringsstrategi. I det hele taget er regeringen noget tavs om sine planer for digitalisering.

    Læs flere artikler om Big Data & Disruption
    Business case som legitimering

    Business case skal ofte legitimere trufne valg

    Alt for ofte er beslutningen om at foretage et indkøb allerede truffet, når en business case skrives. Og derfor bliver den tilpasset, så enderne mødes – også selvom det ikke svarer til virkeligheden.

    Selvfølgelighedsledelse

    Økonomistyring: Selvfølgelighedsledelse blokerer for god ledelse

    Selvfølgelighedsledelse er fjenden i Per Nikolaj Bukhs nye bog om offentlig økonomistyring, Strategi og styring med effekt. Læs anmeldelse på SamfundsDesign.

    Rigtig embedsmand

    Rigtige (embeds)mænd laver en god businesscase

    En god businesscase er forudsætning for en effektiv gevinstrealisering. I det offentlige er man desværre både dårlig til at arbejde med businesscase og realisere gevinsterne.

    Læs flere artikler om Effektbaseret økonomistyring
    Sundhedsmodul

    Tilsynskritik satte fokus på sundhed og en digital løsning

    Styrelsen for Patientsikkerhed uddelte i 2018 både ris og ros til Region Midtjylland, som besluttede at ensarte og it-understøtte med digital dokumentationen.

    Meaningful use

    Guide til meningsfuld brug af digital vagtplanlægning

    Mange barrierer forhindrer meningsfuld brug af digitale vagtplansløsninger. Digital vagtplanlægning skal derfor indføres med sund fornuft. Se guide til meaningful use.

    Planning and roster

    Stigende fokus på vagtplanlægning og ressourcestyring

    Vagtplanlægning og ressourcestyring er hotte emner både herhjemme og i udlandet. Læs næste artikel i vores serie om strategisk vagtplanlægning.

    Læs flere artikler om Sundhed
    • Datasikkerhed
    • Professionalisering
    • Målopfyldelse
    Fem gode it-råd_Colourbox

    Seks gode råd om it-sikkerhed i det offentlige

    Din organisations it-sikkerhed er aldrig bedre end det svageste led – nemlig medarbejderne. Her er seks gode råd om, hvad du særligt skal holde øje med.

    Portugisisk sundhedsvæsen

    Nu falder GDPR-bøderne tungt i Europa

    Nu begynder GDPR-bøderne at falde tungt rundt om i Europa. Dermed er det på tide at give sine procedurer et eftersyn, skriver Jesper Bergstedt, 2ndC, i sin klumme.

    DatAmerika

    GDPR: God Bless DatAmerika!

    DatAmerika er det nye digitale kontinent, hvor borgeren har sin frihed i form af retten til at råde over egne data – via GDPR. DatAmerika er dog kun et af tre digitale kontinenter.

    Læs flere artikler om Datasikkerhed
    Brugervenlighed

    Brugervenlighed er digitaliseringens oversete hemmelighed

    At skabe offentlige fagsystemer, som kan håndtere stigende kompleksitet i mængden og arten af opgaver, er en svær nød at knække i sig selv.

    Aeldre

    Whitepaper – Bliv et af de effektive botilbud

    Kravet om effektive botilbud gælder også for dag- og døgntilbud på det specialiserede socialområde. Download EG's gratis whitepaper om 10 veje til effektive botilbud.

    Fælles Faglige Begreber

    Fælles Faglige Begreber: Meningsfuld og brugbar dokumentation

    Fælles Faglige Begreber har stort potentiale, mener programchef for digitale projekter på social- og ældreområdet, Gitte Duelund, KL. Læs mere om FFB, VUM og FSIII.

    Læs flere artikler om Professionalisering
    Danske penge

    Businesscasen: Fordi vi forvalter andre folks penge!

    Respekten for andre folks penge er vigtig, når man går i gang med at udarbejde den businesscase, der danner grundlag for et nyt projekt.

    Den 4.bølgeplan

    Digitaliseringsstyrelsen er godt tilfreds

    Digitaliseringsstyrelsens nye opgørelse viser, at løsningerne i den fjerde digitaliseringsbølge lever op til ønsket om, at 80 % af kommunikation mellem borger og det offentlige er digital.

    Læs flere artikler om Målopfyldelse
    • Brugeroplevelse
    SD_Dispensation for nemid

    Bedemandseffekten kan måske løse et digitalt problem

    Bedemandseffekten: Ældre borgere behøver ikke nødvendigvis at søge om dispensation fra at skulle bruge digitale selvbetjeningsløsninger.

    digitalisering

    Danskerne er trygge ved digitale løsninger – men der er plads til forbedring

    Danskerne er grundlæggende trygge ved at kommunikere digitalt med det offentlige.

    Virtuelle Assistenter

    Virtuelle assistenter overtager flere og flere opgaver

    Virtuelle assistenter (VA) er både fjernarbejdere, der udnytter internetforbindelsen optimalt, og digitale chatbots med kunstig intelligens.

    Læs flere artikler om Brugeroplevelse
    • Professionalisering
    • Brugeroplevelse
    • Målopfyldelse
    Ældrepleje og data

    Brugen af data stiger, men hvad med kvaliteten?

    Bedre udnyttelse af data er afgørende, hvis man vil optimere ældreplejen. Men det kræver, at frontmedarbejerne bliver bedre til at forstå data.

    Affaldsrobotten Roberta

    Robot tager skraldet på plejecenteret

    Servicerobotten Roberta tager skraldet på plejecenter i Ikast-Brande Kommune

    Bo Mollerup ved skrivebordet

    Digitale forventninger til botilbud er overdrevne

    Sociale tilbud kan stadig digitalisere yderligere, men forventningerne til effektiviseringsgevinsterne er overdrevne, mener Socialt Lederforum.

    Læs flere artikler om Professionalisering
    digitalisering

    Recovery: Undersøgelse aflivede myter

    Recovery. Kan dokumentation være en vigtig medspiller i den meget individuelle recovery-proces, det er at komme videre i sit liv, når man er ramt af psykiske problemstillinger?

    Vores mentale barriere for, hvor meget teknologi vi accepterer i hverdagen, flytter sig hele tiden. Snart kan du  måske møde robotlægen.

    Bliver Mixed Reality en realitet i almen praksis?

    Kan Mixed Reality medvirke til bedre diagnoser og behandling hos de praktiserende læger og speciallæger? Det mener eksperter fra Microsoft og EG Healthcare.

    Pillerobot

    Nu får ældre en robot til at styre pillerne

    Robot skal håndtere medicin hos ældre borgere i eget hjem. Ni kommuner er gået sammen om køb af pillerobot og digitalisering

    Læs flere artikler om Brugeroplevelse
    Effektmåling handler om valg

    Effektmåling skal skabe mening

    Effektmåling.Valg af værdisæt, når man måler på delmålene, kan virke som en triviel opgave, men det kan medføre store konsekvenser for det pædagogiske personales arbejde.

    KRAP-Digital

    Digital udgave af KRAP sælger sig selv

    KRAP, én af de mest udbredte udredningsmetoder på det specialiserede socialområde, kommer nu i en digital version i samarbejde med EG.

    Judges

    Pro & Con effektmåling på socialområdet

    Man får, hvad man beder om, og det man måler på, får man også ofte. Men er det så godt eller skidt?

    Læs flere artikler om Målopfyldelse
    • Effektivisering
    • Datasikkerhed
    • Professionalisering
    • Målopfyldelse
    Brugervenlighed

    Brugervenlighed er digitaliseringens oversete hemmelighed

    At skabe offentlige fagsystemer, som kan håndtere stigende kompleksitet i mængden og arten af opgaver, er en svær nød at knække i sig selv.

    Johnny-Iversen-divisionsdirektør-EG
    Play

    Tre grunde til at ønske sig mere digitalisering i 2020

    Hvordan får vi med digitalisering løst flere opgaver i det offentlige for de samme penge? Ved hjælp af offentlig digitalisering, mener divisionsdirektør Johnny Iversen, EG.

    Kommunaldirektørens tre roller

    En kommunaldirektør behøver ikke at være digitaliseringsekspert

    Kommunaldirektøren behøver ikke at være digitaliseringsekspert, men skal kende sine digitale roller.

    Læs flere artikler om Effektivisering
    Digital-familie

    Gratis kilder til gode råd og information om GDPR

    GDPR er noget af en mundfuld for de fleste databeskyttelsesansvarlige, men flere offentlige hjemmesider tilbyder gratis gode råd og information.

    GDPR

    GDPR vil ændre hverdagen for dig og din it-leverandør

    Den 25. maj 2018 skal både du og din it-leverandør være klar til at overholde GDPR, EU's persondataforordning.

    De 12 vigtigste spørgsmål

    Kender du de 12 vigtigste spørgsmål til den dataansvarlige?

    Datatilsynet har offentliggjort 12 spørgsmål, som den dataansvarlig med fordel kan buge som forberedelse inden den nye databeskyttelsesforordning træder i kraft 25-05 2018.

    Læs flere artikler om Datasikkerhed
    Kommunaldirektørens tre roller

    En kommunaldirektør behøver ikke at være digitaliseringsekspert

    Kommunaldirektøren behøver ikke at være digitaliseringsekspert, men skal kende sine digitale roller.

    Born Digital

    Er din arbejdsplads klar til de digitale indfødte?

    Digitale indfødte indtager arbejdspladsen i voksende omfang, og de kommer med nye krav og forventninger. Digitale indfødte finder ikke rammerne på din arbejdsplads lige så vigtige som dig.

    Digital Kommunaldirektør

    Digitalisering gør, at man som kommunaldirektør ikke kan læne sig tilbage

    For ti år siden handlede digitalisering og it for en kommunaldirektør mest om at have gode relationer til Kommunedata, men den tid er forbi.

    Læs flere artikler om Professionalisering
    Danske penge

    Årets businesscase-undersøgelse: Gevinsterne halter stadig!

    Gevinstrealisering halter stadig i virksomhederne. Men flere - også offentlige virksomheder - erkender, at en businesscase er vigtig, viser årets businesscase-undersøgelse.

    Management

    Forretningskritiske initiativer skal ledes og styres

    Store forretningskritiske initiativer skal styres, og Martin J. Ernst, partner i 1stroke, har tre bud på relevante styringsniveauer.

    Arbejdsgang

    Otte gode grunde til at arbejde med procesoptegning

    Procesoptegning er en disciplin, som fortjener langt større respekt, for procesoptimering giver en langt mere struktureret og kvalificeret tilgang til gevinstrealisering

    Læs flere artikler om Målopfyldelse
    • Temaer
      • Effektiv og effektbaseret administrativ styring
      • Borgerinvolverende digitalisering
      • Effektbaseret indsats
      • Dataetik
      • Big Data & Disruption
      • Effektbaseret økonomistyring
      • Sundhed
    • Myndighed
      • Datasikkerhed
      • Professionalisering
      • Målopfyldelse
    • Borgerdialog
      • Brugeroplevelse
    • Serviceydelser
      • Professionalisering
      • Brugeroplevelse
      • Målopfyldelse
    • Administration
      • Effektivisering
      • Datasikkerhed
      • Professionalisering
      • Målopfyldelse
      • Om SamfundsDesign
      • Redaktion
      • Administration
      • Professionalisering
      • Digitaliseringsfællesskaber – med kurs mod fjerne kyster
      • 06. december 2016
      • Kommune
      • Region
      • Digitaliseringsleder
      • Beslutningstager
      • Professionalisering

      Digitaliseringsfællesskaber – med kurs mod fjerne kyster

      De tværkommunale digitaliseringssamarbejder vælter ind over os som bølger i en brænding. Men i kølvandet på de nye organiseringsformer dukker også nye spørgsmål op: Er digitaliseringsforeningerne modne nok? Er it-leverandørerne overhovedet parate? Og hvordan går det egentlig med markedsdialogen, inden udbudstsunamierne vælter ind over os?

      De fjerne horisonter

      Vejen til den fjerne horisont

      Mikkel Winther Mikkel Winther
      Om Mikkel Winther

      Mikkel er uddannet cand.comm, Prince 2-certificeret, samt AGA- arbejdsgangsanalyse-certificeret.

      I bagagen har han en kommunal fortid som it-udviklingskonsulent og programleder med et unikt kendskab til kerneprocesser og systemer i den offentlige sektor. I hverdagen har han et særligt med fokus på det kommunale, som netværksmenneske med snitflader til styrelser, kommuner, regioner og andre virksomheder.

      Til daglig arbejder Mikkel med forretningsudvikling, forretningsmodeller, value propositions, strategiudvikling, produktudvikling, analyse, afdækning af arbejdsgange.

      Hans tilgang til arbejdet er hermeneutisk med fokus på både forretning og kundens oplevede og objektive værdi. 

      Mikkel opsøger konstant nye idéer, er teknologiinteresseret og har fokus på as-if → to-be → to become – altså transformationen fra input→output→outcome.

      Motto: Outcome is king.

      Kontakt og følg Mikkel Winther

      • Email: mikwi@eg.dk

      Udvalgte artikler

      Digitaliseringsfællesskaber – med kurs mod fjerne kyster

      Af: Mikkel Winther

      De fjerne horisonter

      Offentlig service on demand?

      Af: Mikkel Winther

      Sygeplejerske on demand

      Se alle artikler af Mikkel Winther

      Rammearkitektur og øgede krav til it-arkitektur-, implementerings- og udbudskompetencer har skabt en masse nye samarbejdskonstruktioner i det kommunale landsskab. Og med god grund. Den enkelte mindre kommune kan have svært ved at tiltrække, fastholde og vedligeholde så mange forskelligartede kompetencer, som der kræves her i monopolbruddets efterstrøm. 

      Det sjove er dog, at vi her rammer ind i en modsætning. Et af de hvilende principper i rammearkitekturen ligger nemlig i monopolbrud og "decentralisering". Med andre ord muliggør rammearkitekturen i teorien, at et utal af leverandører potentielt kunne boble op til overfladen af det kommunale marked.

      Støttesystemerne og SAPA muliggør netop, at man kan bevare overblikket, selvom man arbejder i mange forskellige dedikerede systemer, der er designet præcis til opgaven. Og det uden at løsningerne nødvendigvis er indbyrdes integrerede, men blot anvender rammearkitektur og støttesystemer. På den modsatte side ser vi dog, hvordan den øgede fremkomst af digitaliseringsfællesskaber og fælles udbud peger mod store, "centraliserede" og altomfavnende it-løsninger – og det endda på tværs af de klassiske forvaltninger. 

      Det er min fornemmelse, at it-leverandørmarkedet alligevel hilser de fælleskommunale samarbejder velkommen. Jeg tror, man ser potentialer i optimering af support, implementerings- og salgsprocesser. Og jeg ser også nye muligheder opstå, særligt med henblik på at indgå i dybere dialog og få et endnu skarpere fokus på bruger- og borgerbehov. 

      Jeg ser dog også en række risici i relation til fremkomsten af de potentielt set mange kommende fælles udbud. Noget, der kan omkalfatre store dele af it-branchen, fordi et udbud ofte vil betyde, at innovationskraften bliver bragt over på kundens banehalvdel alene. Særligt hvis det alene er kunden, der afdækker egne behov. Kunden, der undersøger teknologimulighederne. Kunden, der skriver kravspecifikationen. 

      Pris, pris og pris 
      Især her i starten vil de nye digitaliseringssamarbejder have en stor interesse i "at lykkes". Og forståeligt nok. Men dette indebærer også en risiko for, at der bliver fokuseret på pris, pris og pris. Den slags er jo målbart, ikke sandt? Og den slags kan bruges som løftestang til at udvide den enkelte digitaliseringsforenings effektaftryk, interesseområder og legitimitet. 

      Jeg ser dog også andre risici: fx at de fælles udbud let kan blive til en fælles ønskeliste, hvor alle deltagende kommuner vil lægge sig i selen for at få deres særegne krav med i udbudsmaterialet – uden nødvendigvis at skele til best practice eller udviklingsomkostninger versus effekt. Ja, jeg kan i mine mørkeste stunder næsten frygte, at de faktiske forretningsbehov skubbes i baggrunden til fordel for enkeltpersoners ønsker om at opfylde en "sådan plejer vi altså at gøre i vores kommune"-tilgang. Derudover kan jeg frygte, at man på grund af kompleksiteten i et fælleskommunalt udbud sætter sig i den sikre båd og derfor ender med at efterspørge en knap så innovativ løsning, og … nå ja … det skal jo for resten være 20 % billigere end tidligere. 

      Spørgsmålet er dog, om der er en anden vej. Det tror jeg. 

      På jagt efter det modne digitaliseringsfællesskab 
      Som it-leverandører har vi en stor interesse i, at samarbejderne – forpligtende eller ej – professionaliseres. Dette indebærer blandt andet etableringen af en governance-organisation i foreningerne, der proaktivt kan afsøge markederne, tage dialogen med leverandører og interessenter og få afdækket alles behov tidligt i processen. Altså før et udbud bliver til udbud. Og meget gerne længe før.

      Udfordringen er dog, at den slags kræver knivskarp organisering og ikke mindst nogle klare fælles principper for markedsinvolvering, innovation og prioriterings- og beslutningsprocesser i den enkelte digitaliseringsforening. Digitaliseringsforening Sjælland er måske et af de samarbejder, der er nået længst i forhold til denne udfordring. Man er langt med at nedsætte fagudvalg på de enkelte kommunale serviceområder, er ved at udvide "sekretariatsunderstøttelsen" og arbejder løbende med sine roller og position i markedet.  

      Det er denne proces, jeg gerne ser fortsætte og brede sig som ringe i vandet. 

      Jeg tror på, at de bedste, mest effektive og mest innovative løsninger skabes i sammenhæng mellem faglig og processuel viden over for teknisk indsigt. Kort sagt, at leverandører og kommunale fællesskaber kan mødes tidligt i processen og tale om forventninger til nutid og fremtid. Tale om løsninger, forretningsmodeller, ny teknologi og være åbne omkring behov, indsatsområder, businesscases og ønskede effekter. 

      Med lidt held kunne man måske endda forestille sig, at man – i takt med at modenheden øges – faktisk stiller krav om, at der skal etableres snitflader, så mindre virksomheder kan koble sig ind i mindre dele af løsningen – enten for at give plads til de små virksomheder eller for at åbne for mulige innovative løsninger, som bygger på andre forretningsmodeller end de kendte? Eller kunne man forstille sig – igen med større modenhed – at man stiller krav til snitflader, som muliggør, at flere leverandører kan vinde et udbud, fordi de vil kunne tale sammen – system til system – så monopolerne ikke genopstår? 

      Innovation trækker tænder ud 
      Den nye udbudslov, som efterhånden ikke er så ny mere, giver selvfølgelig nogle svar på problematikkerne, men desværre ikke dem alle. Udbudsformen innovationspartnerskab som værktøj er med andre ord interessant, men man falder hurtigt ned i samme malstrøm af udfordringer, når man er en nystartet digitaliseringsforening: Der kan være store risici, vejene er ukendte, og styring af udbudsformen forudsætter klare roller og et massivt benarbejde med hensyn til afdækning af behov. Igen stiller dette krav til modenhed og etableringen af governance i digitaliseringsfællesskaberne, ligesom det stiller krav til it-leverandørernes forretningsmodeller og ressourceindsatser.

      Kommuner, regioner og staten skal tro på, at det lønner sig at tage sig den nødvendige tid til dialog og afdækning af behov, processer og teknologi, før man kaster sig ud i udarbejdelsen af kravspecifikationer og udbudsforretninger. 

      Der findes nemlig ofte mange løsninger til det samme behov, og her tænker flere hjerner bedst. Og tænk sig, hvis vi endda kan nå helt derhen, hvor det offentlige leverer behovsspecifikationer, mens kravsspecifikationer er noget, brugere, kunder og leverandører udarbejder i fællesskab.

      Gør vi det, har vi alle muligheder for at skabe en langt mere innovativ, løstkoblet og progressiv it-understøttelse af de kommunale serviceområder. Så giv et kald, inden I reber sejlene til det næste bestyrelsesmøde i digitaliseringsforeningen.

      Vi leverandører vil hjertens gerne være med til at sætte kursen. 

      • Del
      Webinarer og Events
      Andre læser også
      Anders_Johansson-Fotograf_Folketinget

      Konservatives IT-ordfører: Digitalisering skal spare borgerne tid og det offentlige penge

      Fjernprint

      Kommunerne kan spare millioner på fjernprint

      Dataetik1 - Foto Colorbox

      Intelligent agent med Privacy by Design

      Alle-børn-fortjener-en-enkel-og-professionel-sagsbehandling
      SamfundsDesign C/O EG A/S
      Lautrupvang 24, 2750 Ballerup
      +45 7013 2211
      Persondatapolitik